Your web-browser is very outdated, and as such, this website may not display properly. Please consider upgrading to a modern, faster and more secure browser. Click here to do so.

hello there

Dana here, 19, NYC/Boston/Israel, and here are some stuff I like (◕‿◕✿)
Sep 1 '14

the-goddamazon:

asian-mist:

thequeenshive4:

when The Beyhive took Beyoncé’s job👌💕😂 @beyonce

THIS MADE ME SO HAPPY OMG!!!

LMFAO OMG her face she was like “WTF…okay, OKAY y’all got it!” xD

Sep 1 '14

dxo:

madebyabvh:

Vincent van Gogh

That’s a 5 star gif right there. Blew my mind. :)

Sep 1 '14

joeylondon:

 Bianca Luini :Where I See Fashion

There are those who search at length for inspiration, be it for a writing piece, sculpture, or fashion, but then there are artists who look no further than what is right in front of them, finding beauty in everyday objects, colours, and shapes. This week we are highlighting the wonderful blog WISP –– Where I See Fashion by Bianca Luini for her wonderful imagery and abstract view of clothing. The blog curator showcases clothing alongside art pieces with corresponding elements of colour, shape, and layout, with even a single image triggering the creative process for designers, which develops into a whole line of clothing or textile designs.

(Source: asylum-art)

Sep 1 '14

dangerhamster:

rnarker:

a man walks into a zoo. the only animal in the entire zoo is a dog. it’s a shitzu 

this is literally my favourite joke ever

Sep 1 '14

iguanabones:

the afterlife isnt all its hyped up to be

(Source: iguanamouth)

Sep 1 '14

(Source: etherealetain)

Sep 1 '14
nodamncatnodamncradle:

burningbrooklynbridges:

grown. ass. men.
you scared she gonna strike out yr precious baby boy? OH TOO LATE.

they were doing a special on her on one of the news channels at the gym. i didnt have the headphones so i couldnt hear the story, but one of the photos they showed was of a little girl in the crowd holding up a sign that said “I want to throw like a girl.” For every pathetic, insecure grown man who is threatened by this amazingly talented girl, hopefully there is another little girl who is inspired. But that she has to put up wit this kind of abuse even though she is OBJECTIVELY the best pitcher in the league right now and can throw a ball SEVENTY MILES PER HOUR is absolutely uncalled for. She is truly phenomenal, and those dads can all go eat shit and live

nodamncatnodamncradle:

burningbrooklynbridges:

grown. ass. men.

you scared she gonna strike out yr precious baby boy? OH TOO LATE.

they were doing a special on her on one of the news channels at the gym. i didnt have the headphones so i couldnt hear the story, but one of the photos they showed was of a little girl in the crowd holding up a sign that said “I want to throw like a girl.” For every pathetic, insecure grown man who is threatened by this amazingly talented girl, hopefully there is another little girl who is inspired. But that she has to put up wit this kind of abuse even though she is OBJECTIVELY the best pitcher in the league right now and can throw a ball SEVENTY MILES PER HOUR is absolutely uncalled for. She is truly phenomenal, and those dads can all go eat shit and live

(Source: kingjaffejoffer)

Sep 1 '14

tsabe:

The Animated Self Portrait 

T.S Abe

(Source: tsabe.co.uk)

Sep 1 '14

(Source: anustartpop)

Sep 1 '14
I’m not sure what’s wrong, but that’s the spirit. stay strong. everything always gets better. you are amazing and nothing’s gonna bring you down. <3

Oh gosh thank you, you are so sweet ;_; I hope you’re doing well too since you’re the greatest and deserve everything in the world~!

Sep 1 '14

eisuverse:

feriowind:

brainbubblegum:

imageimageimageimageimageimage

I wasn’t able to draw at the time the Pacific Rim sequel was announced, so to compensate, I animated all the drift compatibles dancing horribly in celebration of the upcOMING ANIMATED SERIES 8V

OH MY GOD THIS IS PURE GOLD I LOVE THIS SO MUCH

I like that Newt’s doing Charlie’s butt dance from It’s Always Sunny.

Sep 1 '14

(Source: laura-hales)

Aug 31 '14

It’s gonna be better in the morning

Aug 31 '14

rottentomatoes:

"I look around and you know what I see? Losers.
        But life’s giving us a chance.”

Certified Fresh at 92%

(Source: peterquill)

Aug 31 '14
stagbeetleloveit:

I’m fucking crying

stagbeetleloveit:

I’m fucking crying

(Source: grindlebone)